AgroApps

Aanmelden nieuwsbrief

Ik ontvang graag updates met de laatste apps en ontwikkelingen

Alle agrarische apps > Nieuws > Persbericht lancering AgroApps

Persbericht lancering AgroApps

9 7 2013 | 19:26 uur

Persbericht logo

Momenteel wordt er veel geschreven in de media over verschillende agrarische apps. Welke app heeft een toevoeging voor u bedrijf? Waar kunt u de app vinden als u het daadwerkelijk nodig heeft? Door het brede aanbod in apps zijn de interessante en nuttige agrarische apps niet meer te vinden in de huidige app-stores. Momenteel bestaan er meer dan één miljoen apps en dagelijks komen er meer en meer bij.

AgroApps is een merkonafhankelijke online database waarin alle agrarische apps verzameld worden. Is de app niet specifiek agrarisch, maar heeft het wel een grote meerwaarde voor de agrarische markt? Dan vindt u de app op AgroApps.nl. Momenteel kunt u terecht voor meer dan honderd verschillende apps, die voor uw bedrijf van toepassing kunnen zijn.

Dankzij het filtersysteem is de app eenvoudig te vinden. Door middel van QR-codes heeft u de app binnen één minuut op uw telefoon. Voor bezoekers is er de mogelijkheid om ervaringen te delen en waarderingen te geven aan een app. AgroApps is er zowel voor de Android als voor de Apple besturingssystemen.

Kortom AgroApps houdt u continu op de hoogte van de laatste apps en ontwikkelingen. Hierbij nodigen wij u dan ook uit om www.agroapps.nl te bezoeken.